Kalpsizim33 Ozlemdolugan şaka gibi 825 tl yatmış insanların 1000 tl nin altında faturası yok her yere kar yağdı valla pess
emhmen_u Kalpsizim33 öyle bir durumdayız ki buna bile çok sevindik 1200 fatura gelmişti bu ay yırttık ama daha sonra el mahkum ödeyeceğiz allah yardımcımı olsun 😪
Kalpsizim33 emhmen_u valla ya bana da 1290 geldi üstte 460 civarı ödeyeceğiz o bile çok insan zoruna gidiyor Allah yardımcımız olsun
sosislibebem Ozlemdolugan bilgisi olan var mı bana 1200 tl yatmış bunu tek seferde mi kullanıyoruz yoksa parça parça mı faturaya bölünecek
emhmen_u sosislibebem faturanızın değeri kadar kullanırsınız kalırsa bir sonraki ayda kullanabilirsiniz
Nurells Sosyal yardim kismina girince odeme hazirdir yaziyor. Ptt kurum odemelerinden sorguladigimda cikmiyor. Sizinde boyle mi?
Ozlemdolugan Defnehazal gecen ay cıktı yardım bana bu ay çıkmış doğalgaz yılda 2 kere sanırım veriliyo