Uykusuzhergeceeee Kızlar kardeşim bana yurtdışından telefon getirecek. Açtırma şartları değişmiş mi nasıl oluyor bilen var mı?
Balkupum2505 Uykusuzhergeceeee 6.500 gibi bi tutar ödeniyo pasaportlu birinin actirmasi gerekiyo bu kadardi sanirim kayinoederim yaptirmisti ordan biliyorm
hemsireanne112 Uykusuzhergeceeee gürcistana kimliğinizle giriş çıkış yaparak açtırabilirsiniz 6500 falan oldu
Marianne Uykusuzhergeceeee sim Kartınız telefonu açtıran kişi üzerine olması gerekiyor artık. E devletten eşleşmesi lazım. Ben tam 30 aralık günü açtım 2700 tl ödedim. Şimdi 6000 küsür oldu
Cocolingo Uykusuzhergeceeee keşke ocak girmeden getirtseydiniz 2700 falandı o zaman, en önemli ayrıntı siz yurttan giriş çıkış yapmadığınız için kendi üzerinize olan hattı kullanamazsınız , hattın yasal sahibinin pasaportta giriş çıkış yapmış olması gerekiyor
Balkupum2505 Uykusuzhergeceeee ewt kayinoederiminde kardesi getirmisti yurt disindan o yaptirmisti hatta dalga gecmistim trden yenisini alirim ugrasacagima falan die 😀
Marianne Uykusuzhergeceeee evet baya kurallar getirdiler. Mesela o telefona başka kişi üzerine kayıtlı sim kart takınca çalışmıyor
Uykusuzhergeceeee Marianne kardeşim Türkiye’ye gelince hattı onun üzerine geçirsem peki olur mu acaba
AlinaEmreHan1 Balkupum2505 bir kişinin maaşı nerdeyse 😁 sadece Türkiye’de mi var böyle bir şey ? Daha önce hiç duymamıştım da
Tgbtn AlinaEmreHan1 evet ben İsveç’te yaşıyorum ilk geldiğimde türkiyeden aldığım telefonu tam 2 yıl kullandım bir şey olmadı. Baştakiler zart vergisi zurt vergisi aldığı için sürekli