Merhaba güzel anneler,
Ben bu ara ev hanımı olmaya karar verdim ama olamadım herhalde daha, bişeyleri yanlış yapıyorum herhalde ya da bu süreç biraz yavaş ilerleyecek 🤷🏻♀️
Hadi yemek okey anlarım, beceri gerektirir birikim gerektirir, sanat sonuçta yapamayabilir herkes karın doyurcak kadar yapıyodum acık geliştirdim sıkıntım oldukça da yardımcı oluyorsunuz teşekkür ederim 🌸
Ama çamaşırı makinaya koyup çalıştırıyorum yahu nesini yanlış yapabilirim ki 🤦🏻♀️ Var mı bi püf noktası tecrübeli annelerim paylaşırsanız sevinirim 🌸
30-40 derece günlük hızlı programda çalıştırıyorum deterjanı yumuşatıcıyı eksik etmiyorum ve ıslak bekletmiyorum ama çarşaflarım elbiselerim misler gibi yumuşatıcı kokmuyor 🤷🏻♀️