Lütfen eleştirmeden yardım edin bana ozellike tecrubeli anneler 🤧 Bebeğim 38 haftalik sezeryan ile doğdu kirkina kadar anne sütü mama veriyordum ağırlıklı mama ama kırkından sonra anne sütü hiç almayacak kadar az içmeye başladı mama veriyorum 4 saat arayla 150 ml ama bu dört günden beri elleri yumruk şeklinde çok huzursuz kucakta uyuyor yatağında uyumuyo sürekli ağzı sapirdatiyor emzik verdik tutmadi mamayı da vermek istemiyorum doğduğunda kilosu 3250 idi şimdi 6250 oldu doktora götürsem mi bilemedim gündüz uykuları çok kısa ve bebeğimle evi gezmek dışında yani kucak dışında hiçbir aktivite yapamıyorum ne tummy time ne de zeka kartları vs her bebek aynı değil biliyorum ama bu durum çok yoruyor beni diğer işlerimi yapamıyorum belim çok ağrıyor dayanamıyorum lütfen yardımcı olun elestri yapmadan ilk çocuğum Annemi çok erken kaybettim destek alabileceğim kimsem yok 😔😔🙏🏻