Kızlar 7 aylık bir kızım var doğduğundan beri surekli cigerleri doluyor hasta oluyor 4 kere rontgen cekildii bu cocuk her gittiğimizde çektiler filmini hata geçen ay hastanede yattık çıktık sımdı 3 gün oldu ama hala burnu akıyor ara sıra hapsuruk öksürük inanın bu boyle mi devam edecek dıye korkuyorum kızım iyileşmiyor ha bide hep kusuyor her beslen e sonrası muhakkak ksuyo