Bebeğim 58 günlük. Son günlerde hırıltı ve balgam arttığı için nebulizatör kullanmaya başladık. Özellikle geceleri hırıltısı çok fazla oluyor ve uyandıramadığım için başka türlü temizleyemiyorum, nebulizatör ile serum fizyolojik veriyorum. Bebeklerde bu kadar sık kullanmanın bir zararı var mıdır acaba