Minikkusuumm bizde zaten yaklaşık 4 aydır acayip bir uyku gerilemesi var, geçmesini bekledim emziği öyle bıraktırcaktım ama geçmedi hala malesef. O yüzden bıraktırıyım aradan çıksın dedim hala uykuya geçerken zorlanıyoruz, uyurken de ağlıyor uykusunda ama tıpışlıyorum sakinleşmesini bekliyorum. Önceden ağladıgında hemen emzik veriyorduk susuyorsun uykuya devam ediyordu, şimdi biraz daha zor ama böyle tıpışlamayla geçiştiriyorum. Buda düzene girer inşallah. Sizde pes etmeyin, bir süre devam ediyor bu durum ama azalarak gün geçtikçe tamamen alışıp artık düzene girmeye başlayacaktır🙏🌸