Tugba82 Doğum paranız ne zaman yattı acaba ve 2 seferde mi tek seferde mi yattı ben 12. Ayda izne çıkdım ama hala para yatmadı yeni doğum yaptım martın 28 de rapor bitiyor rapor bitince mi yatıyor acaba
Kayraaa59 Tugba82 doğum öncesi raporunun bitmiş yani doğum sonrası başlamış. Doğum öncesi yakın zamanda yatar e devletten kontrol edin
Balkupum2505 Tugba82 rapor bitince iş yeri onay verdikten sonra yatiyo 2 parca halinde aldim ben dogumdan 2 ay sonra
gkbyza Tugba82 işveren sisteme nasıl giriyorsa öyle alıyorsunuz ben her ay düzenli aldım toplamda 15 bin küsür gibi bir rakamda
Balkupum2505 Tugba82 malesef birde benim bekle bekle yatmadi meger is yeri onaylamadigi icin yatmamis aradim söyledim öyle onayladilar