Bu ara hep böyle bir başlık görüyorum oğlum atipik otizmli ve şöyle söyleyim bazı otizm çok erken bazısı 3 yaşından sonra belli eder artı doğuştan geliyor sadece televizyon izletmek daha da geri yapıyor böyle çocukları ki inanın izlemesin televizyon hiç bir çocuk
Otizm için 1 adını seslendiğinde bakmaması
2 tekrarlayan hareketler
3 göz kontağı az yada hiç kurmaması
Belli bir aya gelince çak yapmaması
Doktorumuzun dediği 3 madde den biri olması sadece kesin tanı değil çok doktorlarda gezdiğim için doktorun bile dediği otizm hemen tanısı konulmuyor baya gözlem gerekiyor ve inanın bir anne çocuğunun özel olduğunu anlıyor bu yüzden lütfen her ismine bakmayan her ağlayan hırçın çocuk otizm değil