findikburun Elifadacakmak kusması geçtimi peki? Benim kızım hala kusuyor sanki böyle peynir parçası gibi kusuyor
Elifadacakmak findikburun hayır maalesef geçmedi . Gaviscon reflü ilacı verdi onu kullanmamıza rağmen hala geçmedi
nazanay Asgmnnnkmm10 Yok, kizima kullanmistik 2 hafta kadar. Myiron ismi. Katki maddesiz bir takviyeymis. Verirken de hafif bir demir takviyesi yaziyorum demisti.
Tosbigimm findikburun hadiya ben bide yiyorum ama doydugumu hissetmiyorum sabaha karşı falan bi açlık vuruyo sanki hiç bisi yememisim 😬
Ntugba Asgmnnnkmm10 normal kilosunu aldı canım hep diyelim ki 6 7 aya kadar 1 kilo alması bekleniyor bebeklerden alıyordu daha sonra 500 600 gram aldı çok şükür
MaselS findikburun merhabalar benimde Kızımda olabileceği dendi , bebelac thickener verdi ama kusmalarımız devam ve artık yemiyo kıyameti koparıyor, midede katılaştırıyor , nerde oturuyorsunuz , alerji uzmanıstest. Yaptı mı ?
findikburun MaselS hayır canım çok küçük olduğu için test yapmadı belirtileri çok vardı ama . Kartalda oturuyorum
makinistanne Seyyahyolcu benim kizimda 4 ay 25 günlük . Kakada mukus var. 3 kere de kan geldi. Kusmamo vardi. Alerji Dr gittik tahlillerde bişey çıkmadı. Bağırsak tepkili olabilir dedi gastroenteroloji ye yönlendirdi. Popoda hem pişik olmuş hem de içi yara. Şimdi ben de süt diyeti ile başladım duruma göre besin değiştirilerek neye alerjisi var bulucaz dedi. Deniyoru bakalım. Bu arada kusma için bize de gaviscon verdi. Biraz azalma oldu kusmada.
MaselS findikburun bende Pendik’te oturuyorum rica etsem hangi alerji uzmanına gittiğinizi öğrenebilir miyim? Benimde kızım belirtileri taşıyo çok huzursuz 😔akşamları durmuyo😔
findikburun MaselS tabiki söyleyim canım cadde bostanda yeri özel bi klinik dr hanımın kendi yeri tek alerji uzmanı ve çok araştırdım dalında çok iyi ve o kadar ilğiliki anlatamam a dan z ye herşeyine bakıyor en ince ayrıntısına kadar ama şuan ismini hatırlayamadım tam olarak yarın kontrolüm var gidicem istersen ismini öğrenip sana söylerim yada bilği almak istersen sekreterin numarasını yolluyım . Biraz pahalı ama muaynesi malesef 😓
findikburun MaselS burdan özelden mesaj yazılıuormu bilmiyorum sen biliyorsan yazabilirmisin rica etsem
MaselS findikburun çok memnun olurum isim numara size nasıl uyarsa paylaşırsanız , Evlatlarımız için hiç önemi yok o kadar ağlıyor ki hele de neden olduğunu bilememek çaresizce sakinleştirmeye çalışmak daha zor😔
Eliznaz Bizde de süt alerjisi var ama ne kakada mukus ne de kan vst. Tek belirti ağız dolusu kusma huzursuzluk. Sindiremiyomuş gibi ıkınma ağlama vs. Süt ürünlerini kestim düzeldi. Ara ara yine kusuyo ama neden bilmiyorum. Yiyecek bişey kalmadı açım resmen. Tatlı yok. Çaylı kek yapıyorum. Gaz yapar diye de bir sürü şeyi yemiyorum hayat çok zor...
MaselS findikburun hiç bilmiyorum canım instagram kullanıyor musunuz ya da Facebook size adlarımı söylesem ordan yazsanız olur mu
findikburun MaselS instagramım yagmugurr diye zaten profilim açık siyah beyaz eşimle benim yüzüm var sadece bul beni numaranı at direk hatta ordan bana
Symnur333 Seyyahyolcu kızlar benim kızımda da kan görüldü. Ama bu belirttiğiniz belirtiler hiç olmadı sür alerjisi olabilir mi ? Doktoru şüphelendi similac verdi içmedi kızım ben ağtamil veriyordum içmeyince aç kaldığını izah ettim doktor ver aptamili dedi beyse verdim 10 gün sonra tekrar getir dedi kan galan birdaha görmedim. Ama doktorumuz ısrarla smilacı dene diyor içmiyor maalesef kızım. Sizce sadece kakada kan belirti mi sebebi mi ? Tahlil yapışmıştı kan pozitif çıkmıştı sadece.