Aşının bir miktar fazla yapılmasının bir zararı yok. Bazen çocuğun çırpınmasından, enjektörün sertliğine kadar birçok nedenle az da yapılabilir ama bunu yapan kişi farkeder ve dozu tamamlar. Aşı bir insan tarafından yapılıyor ve her zaman hata yapılabilir. Ancak kimi zaman çok agressif ebeveynler ile karşılaşan sağlık personelinin, hatayı farketseler bile söylemediklerine rastanabilir. Zira her gün onlarca, bazen yüzlerce çocuğa aşı yapan hemşireler, genellikle kimlerden ne tür tepki alacaklarını bilirler. Hasta yakını tarafından azar işitmekten şikayet edilmeye kadar değişebilecek bir süreç içine girmek istemeyebilirler.
Sizin için araştırdım bi okuyun ama devamıda var korkulacak bişey yok deniliyor ama başka bir örnekte var kötü düşünmek istemiyorum tabiki gidin hemen bir doktora başvurun