Beri_34 Kızlar merhaba oğlum iki gün önce rota virüs aşısı oldu birinci dozunu şu an üç aylık bugün çok fazla kusmaya başladı normal midir
anttu 3 gün önce yaptırdım bağırsaklarda hareketlenme ve biraz kusma oldu bugün biraz daha oldu ama şiddetli bir kusma değil