Azra29-07 Gerçekten yargılamak için sormuyorum neden bir şeyler izletme gereği duyuyorsunuz? Bir şeyler izletmek yerine yapılacak bir çok şey var.Korkması normal o şarkıdan ya da videodaki bir şeyden hoşlanmamıştır.Ama hiç izlemese daha iyi değil mi? Bundan sonraki aşama ekransız yemek yemiyor olur,sonra adına bakmıyor olursa daha kötü değil mi