mervesuzum bende ilk doğduğu zamanlar öyleydim. Şimdi de benden başka kimseden bir şey öğrensin istemiyorum. Sanki tek doğru benim doğrummuş gibi geliyor. Başkasından bir şey kapsın istemiyorum. Yanlış bir tutum olabilir. Örnek veriyim sıcak çay var diyelim. Biri geliyo cıss cıss diyor. Kızım cısstan anlamaz. Sıcak diye öğrettim. Sıcak dersen dokunmaz ve yaklaşmaz. Yada bir yere kolunu bacağını vurunca ben oraya tepki göstermem vurmak gibi falan. Sadece kızıma daha dikkatli olmasını söylerim. Ama başkasının yanında yapınca aaa ben döverim hemen orayı diyip duvara, kapıya yada başka bir eşyaya vurarak tepki gösteriyolar. Aklıma gelen örnekti bunlar. Bu tarz şeylerden dolayı da çocuğumu insanlardan çok soyutladığımı da fark ettim. 😏 Bugün bunu düşünüyordum ama aşamıyorum bu hissi.