Bebeğim 20 aylık.Doktorumuz 1 yaşını doldurduğunda artık gece emmesi yapmasın demişti,.Bu ona faydadan çok zarar veriyormuş.Reflü olabiliyor ya da gece emmesine bağlı diş lekeleri olabiliyor demişti.Ancak ne yaptıysak gece emme olayını kesemedik.Son zamanlarda memeye olan düşkünlüğü iyice arttı.Özellikle geceleri huy edindi.Emmese bile ağzında dursun istiyor.Ne yapabilirim ?Gece emzirme olayını nasıl sonlandırdınız ?