Arya01 sağol kuzum kesinlikle katılıyorum daha uygunu bulanlar alabilir ısrar etmiyorum ve uygun yazdığımı düşünüyorum kullanıp kullanıp eskitip 200 kusura sanmıyorum 1 kere bazılarını hiç kullanmadım ikinci el bile denilemez aldığım 600 sattığım 200 küsür ben gidişte 50 ye satarsam kullanmadığım ürünü ne kar edecem ki kimseye zorla alın demiyoruz