Bebeğimin vücudunda kabarcıklar çıkmıştı doktora gösterdik. Bize uyuz olduğunu zaten salgının olduğunu hemen ilaca başlamamız gerektiğini söyledi. O zamana kadar uyuzun ne olduğunu bile bilmiyorduk ki araştırdık zaten araştırınca ben kendimden geçmişim. Biz neyse de daha küçük bebeğimin uyuz olduğu düşüncesi beni mahvetti. İlaç kullanmaya başladık özel bir karışım verdiler. O ilacı her sürdüğümde çocuk bağıra bağıra kendinden geçti. Yapışkan ve kötü kokulu birşey. Ben hergun ağlıyorum bebeğim uyuz diye ama çocukta kaşıntı falan yok. İlaçtan sonra vücudundakiler daha da çoğaldı. Başka bir doktora gösterdik ve o elindeki birseyle döküntüleri inceledi. Bebeğimin aslında uyuz olmadığını egzamasinin olduğunu, kullandığımız ilacın da egzamayi daha çok tetiklediğini söyledi. Egzama için krem losyon yazdı bir haftada geçti. İlk doktorun yanlış teşhisiyle hayatımın en kötü iki haftasını yaşadım diyebilirim. Psikoloji falan zaten gitti ağlamaktan düşünmekten. Diyeceğim o ki böyle durumlarda tek doktorla kalmamak gerekiyormuş 😞