Merhaba iyi akşamlar kızım 2.760 doğdu 4 aylık 6 günlük 3 aylıkken 5.500 dü ama 3 ayların sonunda emme reddi yaşamıştım çok daha yeni 1 haftadır felan doğru düzgün emiyor 4. Aylık kontrolunde kilosu 5.700 çıktı sütüm yetmiyormu bilemiyorum emerken diğer göğsümden süt aktığı felan oluyor ama anlam veremedim sütüm daha çok olsun bebeğim kilo alsın diye nelerle beslenmeliyim acaba ?