Kkmd123 Kızlar bugün gitti eşim yarın teslim oluyor 26 gün ama şimdiden özledim ya birde kızım var 15 aylık benim gibi olan varmıdır
Bmom Kkmd123 geçen sene oğlum 3 aylıkken gitmişti çok şükür 28 gün hızlı geçiyor daha fazla yapanlar var geçiyor zaman
Hahahaa Kkmd123 Bizde ayrıldığın gibi kavuş derler canım sagsalim gidip dönsün inşallah Ahh ahh benim eşimde oğlum 8 aylıkken gitmisti 1 yıl eğitim gördü sonra tayin oldu İstanbul’a 5 ayda öyle bekle zordu gerçekten Rabbim ayrılık vermesin 😓
Busem21 Benimki 1 ay oldu gideli daha 5 ayı var gelmesine gerçekten çok zor benim bebeğimde daha yeni 1 yaşına bastı asker yolu beklemek çok zor o kadar özledim ki anlatamam
Kkmd123 Busem21 yaaa 6 ay gidiyor 1 ayı zor geçti anlaşılan allah yardımcımız olsun yaa cidden evde bi sessizlik dağıtması bile güzelmiş
Byzmdn Benim bebeğim 3 buçuk aylik haziranda gidecek. Allah sağ sağlım gidip gelmelerini nasip etsin Allah kavuştursun yolunu herkesi
Demoss Kkmd123 merhaba postunuza denk geldim benim eşimde bu ay gidecek telefon kullanımı nasıl oldu 16 aylık oğlum var stres oluyorum
Kkmd123 Demoss canımm tuşlu telefondu sadece görüntü yoktu ama kayınbabam duramadı her hafta bizi görüşe götürdü o yönden iyiydi şükür bide tam deprem ayıydı hiç sorma kendi derdimizden nasım geçtpini bile anlamadık