Emna2210 Merhaba arkadaşlar kızım 3 ay 2 haftalık ağzında devamlı salyalar akıyor. Bu sizce diş midir. Dişlik verdiğimde devamlı ısırmak istiyor gibi halleri var.
ikizannesi4242 Emna2210 valla 6 aylık olduk bekliyoruz çıkacağı günü. 3 aydır bekliyoruz. Elleri sürekli ağzında salyası çok arttı tükürük çok fazla damağı beyazlamış iyice bakalım
Ayso5 Emna2210 5.5 aylıkken ama kesinlikle genetik bi durum annenize sorun siz ya da eşinizin ne zaman çıktı diye. Bende eşimde erken çıkarınca kızım 11 aylik 8 disle devam ediyoruz
Msl_bade28 Bizim de çok erken başladı salyaları sürekli çıktı çıkacak diye diye 7. Ayda çıktı sonunda 😅😅 birde kehribar aldım o salyayı biraz azalttı bizde
Emnedmr Msl_bade28 ben de kehribar aldim ama surekli boynunun altinda iz yapiyodu cikartim dis doneminde takmadim bile ama nasil çıktığını anlamadik bile birazda sans isi galiba dis işi
Emnedmr Msl_bade28 biz 8. Ayimiza girdik bı huzursuzluk başladı ustler zorlicak galiba kabarmış sizde durum ne
Msl_bade28 Emnedmr ben kehribar gündüzleri boynunda geceleri de ayak bileğine takıyorum birde iz yapmasının sebebi dar olabilir onu yavaş yavaş çekerek açabilirsin biraz uzun oluyor
Emnedmr Andromeda-27 ya altlarin nasil çıktığını anlamamistik keske bunlarda oyle olsaydi iyiydi sizin bebeğiniz kiz mi erkek mi
Emnedmr Msl_bade28 bizim ki uzundu ya ensesine cok baski yapiyodu emerken falan yani zaten çok şükür ki kehribara gerek kalmadi