Kızım 3 yaşında tuvalet eğitimine yeni başladık 2 hafta oldu çişi hallettik sayılır çok şükür hiç altına yapmıyor. Ama kaka da sıkıntılı biraz ilk başladığımız günler 1 2 defa altına yaptı sonra kendi tuvaletim geldi desi koşarken o arada altına yapmış onu görünce bir de tenine değince korktu sanırım o günden beridir tuvaletini tutuyor. 3 4 günde bir anca yapıyor onu da ya tam altına yaparken söylüyor ya da çok çok az yapıyor. Bazen tuvaleti geldiğini anlıyorum arkasını tutuyor ya da böyle tedirgin ağlamaklı nir halde anne tuvaletim diyor koşuyoruz otueup oturup bitti diye kalkıyor konuşuyorum ediyorum yok yapmıyor. Normal de günde 2 kez tuvaletini yapan bir çocuktu ve 10 gündür hiç bişey de yemiyor sanırım tuttugu için karnı şişip rahatsız ediyor 🥺 napacağız nasıl bir yol izlemeliyim