acimavi okuyananne222 çok duyulmamış ve serenay ın çok benzeri olduğu için sanki nüfus memuru yanlış yazmış gibi bir izlenim uyandırdı bende
acimavi Tatlisoglum birçok anne baba daha önce kimsenin koymadığı, nadir bulunan, hiç duyulmamış, kendi çocuğuna özel isim koyma çabasında. Ve o kadar farklı isimler türemişki, artık bir isim bulamayıp kendileri bile uydurabilirler diye düşünüyorum
Tatlisoglum acimavi aynen çok haklısın vallahi şu son zamanda duyduğum çoğu isim isim değil gerçekten kafadan uydurma geliyor
EceDM Eski bir isim. Begenilmeyebilir gunumuzde. Berbat igrenc tiksinç korkunc vs. deyip de isime sahip olanları uzmeyelim.🤪 Not: adim setenay degil. Tanidigim da yok 😁
Uykusuzhergeceeee okuyananne222 şey gibi hani r harfini çıkartamıyorsun da setenay diyormuşsun gibi 🙈😬
Annesi23 okuyananne222 ben çok severim bu ismi çerkezler kullanıyo genelde sanırım bizim okulda vardı bı setenay herkes te çok begenirdi ismini havalı bulurduk
AlinaEmreHan1 aysnarbc Selin en güzeli bence ya yabancılarda da duyuyorum Selina diye koyuyorlar Melisa ,Aylin ismini de çalıyorlar sizden hatta 😁
Mlk026 Setenay çerkez ismi güzel geliyor tınısı anlamını bilmiyorum. Tanıdığım setenay diye bir bebek vardı şimdi genç kız olmuştur masmavi gözlü prenses gibi bir kızdı belki onun yüzünden güzel geliyordur isim.
halamidagakaldirmislar Çerkez bir kızın ismiydi tanıdığımın tanıdığı idi,, ben o zaman çocuktum ,, ismin sahibi de genç bir kızdı ,, dehşet güzellikte bir kızdı hayranlıkla bakardım çocuk halimle o ablaya,, o yüzden bu isim bana güzelliği çağrıştırır severim ☺️🥰
Ucansupurge okuyananne222 Çok güzel bir isim ❤️ Anlamida öyle Çerkez ismi olmalı değil mi eşimin kuzenleri var setenay diye🌺