_bahar_ evet dyson güzel de bütçemi aşıyor😂 2 yıl önce de fakirin dikey süpürgesini almıştım öyle balkonu falan süpürmek için. Ama o basit olanlar. Kablosu zaten kısa anca balkonuma yetiyor ya da bir köşeyi anlık süpüreceksem. İşte robotu bana kolaylık olsun diye almıştım. Bir de kızıö sürekli yerlere bişeyler döküyordu. Günde 4-5 kere süpürdüğüm oluyordu oturma odasını. Bende en azından anlık süpürür işim hafifler dedim de uygulamaya gir çık, robotu kapat aç, gitti gitmedi daha çok vaktimi alıyor.