Kvs Kızlar bayadır war el ve ayağı terliyor ya i böyle sürekli nemli eli ayağı bazen çorabı ıslanmış olıyor değişiyorum , sizde oldu mu denk geldiniz mi
Ceylanbebek27 Ya benimde 5 aylık bebeğimde çok oluyor inan bende merak ediyorum ıslak oluyor çorabı dediğin gibi pazartesi genel muayeneye götüreceğim zaten gitmişken bunuda sorarım sana yazarım canım
Esilaannesi Ceylanbebek27 benim de kızım 5 aylık aynı sorun bizde de var bana da haber verir misiniz sorunca doktora
Esilaannesi Mecbure12 canım merhaba ben gittim doktora bu sebepten benim hamilelik tiroidim vardı o yüzden korkmuştum ben acaba kızıma mı geçti diye ama herşeyi temiz çıktı d vitamini tiroidi bu aylarda olabilir demişti doktor
RmznElf Bizde de aynı problem var bgn 9 ay aşısında gittiğimde sordum hormonal muhtemelen dedi doktor da ebe de