Meme+mama gidiyorduk ama son 1 aydır sadece mama gidiyoruz ve 2 doktorda ek gıdaya 4. Ayda geçmemi söylüyor. 1 ay boyunca tadım yaptır dedi 5 aylıkken de ufak ufak arttırırsın kasık miktarını dedi ama merak ettiğim şu ki etrafimdakiler madem ek gidaya geçiyorsun kasik mamasi, pirinc unlu irmikli yulafli mamalar yap ver diyor tadimlar 1 ay sürmez diyorlar.
Erkenden ek gidaya gecenler nasil bi yol izlediler acaba merak ediyorumm.