Mumandbaby İyi akşamlar aranızda macrol antibiyotiği kullanan var mı ? Acil birşey sormam gerekli lütfen🙏🏼
Nil10 Mumandbaby evet pütürlü oluyo ne kadar calkalarsaniz calkalayn surubun yapisi oyle macrol klamer bu suruplar öyle oyuzden benim kizima hiç iciremiyorum
Mumandbaby balliborekkk ben ilacı hazırladım ama içinde pütür pütür bişiyler kaldı , ilacın karışmış hali öyle mi yoksa ben mi yalnış birşeyler yaptım
balliborekkk Mumandbaby öyle canım öyle veriyosun ilaç kusturuyo dikkat et yemeğin arkasına verme biraz zaman geçsin öyle ver
Mumandbaby Ummu77 bayağı çalkaladım ama içinde pütür pütür şeyler kalmış gibi duruyor. Siz ne zamandır kullanıyorsunuz kustumu çocuğunuz kullandıktan sonra
Mumandbaby balliborekkk gerçekten mi yaa, yemeği yiyeli 1 saat olmuştu az önce macrolü içti üstüne biraz mama içti
Mumandbaby Nil10 oy kıyamam evet ya ben dilimin ucuyla tadına baktm tadıda bi enteresan aclık bırakıyor insanın ağzında