Emsin ne olacak ki.. benim de bezim vardı annem onu emerek koklayarak uyurdum annem yıkayınca kıyameti koparırdı o koku hala burnumda..ilk okul bitene kadar kokladım o pis bezi. Okula götürürdüm tenefüslerdr çantamdan çıkarır gizlice koklardım 😁 oğlum da kokluyor battaniyesini emiyor da ara sıra.. kimi çocuk parmak emer kimi emzik kimi başka bişy anormal bişy yok bence.. onu kendine uyku arkadaşı edinmiş bebeğiniz..