Merhabalar sütüm az geliyor ne yazıkki kullanmadığım şey kalmadı iki göğsümden 30 cc cıkıyor o da her zaman değil pompadan kaynaklı mı bilmiyorum elimde eski tip bi pompa var sütüm az olduğu için bebeğim doymuyor mama tavsiyesine ihtiyacım var hipp aldım hem kabız hem gaz yaptı bildiğiniz piyasadaki iyi dediğiniz mama hangisi