birnefes Bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum bende hemşireyim sözleşmeli olarak bı yere girmeyi düşünüyorum
Sahingiller Bende hemşireyim de… sözleşmeli olarak bir yere girmeyi düşünüyorum derken..şuan calismiyorsunuz sanırım
Kaderr_r Sözleşmeli alımlar kpss ile oluyor ya üniversite hastanelerinin alımlarına başvuru yapacaksınız ya da devletin alımı olursa ona başvuru yapabilirsiniz