Bebeğim 2 buçuk aylık ,son günlerde nefes alırken bogaz kısmının aşırı hareket edip inip çıktığını görüyorum.netten doktora sordum hafif nefes darlığı var dedi .3 hafta önce bronşitten hastanede yattık bir hafta .Çok korkuyorum .Karnıma ağrılar giriyor .kusmak üzereyim .Var mı bu durumu yaşayan ?lütfen önemli bir şeyi yoktur deyin .🥹🥹