Kızlar iyi akşamlar oğlum 2 yaşında , ve şu bi haftadır her boş anında elini ağzına götürüyor sürekli eli ağzında işaret parmağı sürekli yani artık ne yapacağımı bilmiyorum uayarıyorm çıkarıyor sonra saniye geçmeden tekrar aynı şey 🤦🏻♀️ kolonya sürdüm acı diye ama hiç değişen olmadı nolur ne yapacan ben 😭