kidso dogum gunum yaklasiyor ve esimden 1 haftalik guzel bi ulkeye tatile goturmesini istedim. Ve bu aralar kiralik eve cikmak istiyoruz . Secim yapmak zorundayim . Kiralik ev istiyorum evet . Kayinvalide evinde yasiyorum. Ama tatile de coktan hazirlanmistim🥹
elizabeth kidso yani aslında ikisi kıyaslanmamalı. İlla birini seçmek zorundaysanız evi seçin tatile her durumda gidebilir.
Nurcan03 kidso şu soruyu kendinize sormanız lazım yabancı bir ülkede tatil yapacak imkanım var ama hala neden kaynanamla birlikte yaşıyorum? Tabi ki ev tatil Allah ömür verirse yine gidersiniz ama ayrı eve çıkmazsanız ne işiniz var tatilde memlekete beraber gidelim diyen insanlarla sürekli yaşamak zorunda kalacaksınız…
Deletedmom_39 kidso seçenek olarak ikisi çok farklı yani tatili seçip ayrı evede çıkılır 🙄 ayrı eve çıkılıp tatilede gidilir (bu arada ben başlığı; tatilde otel mi yoksa kiralık ev mi? diye anlamak üzereydim 😆😆)
esracanlier kidso seni kandırmışlar, ne yapacan ayrı evi git bi gez gel demişler. İnanma yavruğm inanma annem. 🤐
OptimusPrime kidso Tabiki ayrı ev. Ayrı evde girilen rahat banyolar, gezilen rahat kıyafetler, huzur, sonsuzluk.. her gün tatil gibi yaşar gidersiniz.