Kızlar bebeğim kayınbabam kayinanam göruxmem dışında kimseyi görmüyo ben çıkarmıyorum altlı üstlü oturduğumuz için onu görüyor görümcemi pek görmüyor ama görüntülü konuşuyor sürekli bı kaç gündür burda kalıyor bebeğim onlara gidicne hiç mizlamiyo gülüyo oynuyo 6 aylık bende kıskanıyorum niye beni istemiyor diye sizce neden