Annebbk cerrahpasa hastaneye sağlam çocuğa kayıt ettırdık evde sızlanarak kıvranarak emzırırdım hastanede emzırme egıtım verdı 15 dk falan nasıl tutmam gerektıgını bebeğin agzının nasıl kavrması gerektıgını uygulayark gosterdı yaptık ve acım yarı yarıya okadar azaldık ki yanlıs emzırmekten yara oluyormus bunu anladık