Selinsn bende kolik olduğu için aylarca budiz ile uyutmuştum piş piş sesini arada ninniyi kullanıyorduk ve sizin gibiydi kapatınca uyanıyordu, instagramda güvenli uyku diye bi sayfa var canlı yayında oraya sormuştum açıklama olarak; ‘50 dakika boyunca piş pış sesiyle uyuyorsa ilk gün 40 dakika sonra yarım saat şeklinde onar dakika azaltarak bırakabilirsiniz’ demişti öyle yaptım iki ay oldu beş aylıkken bıraktım sadece ayıcığına sarılıyor arada çok huysuz olursa yine açıyorum ama max 15 dk💐🌺