Guneselif22 eğer aşırı huysuzluğu yoksa 10 güne kadar normal. Bir günde 10 kere veya 10 günde 1 kere yapması bizim için aynı demişti doktorum. Bunların dışında yediklerinizi gözden geçirebilirsiniz emzirdiğiniz için rahatlatacak gıdalar kayısı hoşafı vb gibi tüketebilirsiniz. Şimdi yediğiniz ancak sabah süte geçer bu arada. Zeytinyağ siz de bol bol tüketin çiğ olarak domates salatalık üzerine falan dökün yiyin. Ayrıca yeşil yapraklı sebzeler tüketin ekmek çok yiyorsanız bi tık azaltın böyle izleyin bir de bebeğinizi ama dediğim gibi huzursuz değilse normal