Yorgunuykusuz yeni doğanın sık sık emmek istemesi çok normal bi durum, henüz dünyaya adapte olamadıkları için sizin kokunuzla temasınızla rahatlıyor, sütünüz yeterli geliyorlarsa mama vermeyin, zaten yeni doğanın 3 saat uyuması normal değil en fazla 2 saatte bir beslenmesi lazım