Banada dediler çabuk bozuluyor yemekleri Çelik tencereye geçir bilmem ne diye de ben uğraşamam çok az kalmamışsa geçirmiyorum. Yemek soğuyunca dolaba koyuyorum hiç bir şey olmuyor zaten ertesi güne en fazla bitiyor. Yani bir ısıtmalık bırakıyorum ama ikinciye kalacak kadarsa bırakmam ya da içinden alır başka tencerede ısıtırım