Bebeğim bir aylık ve sarılık var haliyle sık sık emziriyorum sarılığı atsın diye ama göğüs uçlarım çok ağrıyor kanıyor lansinoh kullanıyorum o biraz iyi geliyor ama tam geçirmiyor yüzde yüz etkili bir krem yokmu lütfen söyleyin garmaston da kullndım etki etmedi oda siz neler yaptınız lütfen yardımcı olun