Kevser472 tam olarak aynı gündeyiz bizimkide öyle en azından önceleri öğlen biraz yatardı artık öğlen uykusu hiç yok gündüz full uyanık uykuya direniyo gecede 2 saatte bir uyanıyo saat 4 ten sonra her saat uyanıyo 7.30-8 de de tamamen uyanıyo uykusu hiç yok uyku hormonunun salgılanmasına bile müsade etmiyo resmen nolcak böyle bilmiyorum