Eysan_00 Merhaba hanımlar Adana’da kar yagmiyor bilirsiniz eşimle gorumcem kız kardeşim hafta sonu kara gitcez eğlence amacli ben ve oğlum da kuru öksürük var acaba gitmesemmi diye düşünüyorum hasta olurmuyuz çocuğum 10aylik
whitechocolatemochaa Eysan_00 öksürük olmasa gidin derdim ama ben olsam gitmem hastalığı ilerleyebilir allah korusun
Korel Eysan_00 Biz geçen hafta haftasonu kayak merkezindeydik. Oğlum 17 aylık bir sıkıntı olmadı. Ama siz kuru öksürük var diyorsunuz bilemedim. 🤷🏼♀️
BuzluKahve Eysan_00 Kuru öksürüğe en iyi gelen şey soğuk ve temiz hava. Eğer ateşi yoksa hiç düşünmeyin.
Gunesumay19 Eysan_00 Soğuk hava hasta etmez ki zaten virüsler mikroplar hasta eder. Kalabalık hasta eder,kapalı alanlar hasta eder. Hava durumuna uygun giysin hiç bir şey olmaz bence😊
BuzluKahve Eysan_00 kızımda kuru ve alerjik öksürükten çok çektim. Kar havası iyi geliyordu. Hatta evde de dondurucuyu açıp solutuyorduk tıkanınca.
Betul-08 Eysan_00 bebekler için soğuk diye bişey yok iyi giyinemamek var 😂 giydir astronot tulumunu yallah bebeğim 6 ay 21 günlük doğduğunun 3. Gününden itibaren herğün istisnasın dışarı çıkarırım kar yağmur sıcak farketmez😂 o 3 de sezeryanlıydım benim yüzümden çıkamadık
38-ruyam Eysan_00 geçen hafta doktorum çocuğu dışarı çıkar soguk havada dedi şok oldum burnu kizarsin sogugu vucudu alsin direnç kazansın dedi hep sıcak ortam cocuklarin az soğuğa direnci yok hasta oluyorlar dedi ben çıkarıyorum artık okadr diyim