Gebeliğim boyunca içmedim tiksinmiştim ama bebeğim 3 aylık oldu şerefsiz kankam sensiz sigara icilmiyor diye diye bebeğim 3 aylık olunca tekleme içmeye başladım sonra aldı başını gitti bu durum tabi şuan 8 aylık olacak bebeğim içiyorum bir sıkıntı yok şuan ama başlarda çocuk her rahatsizlandiginda sogaraya bagliyordum ki asla evde içilmez dışarıda soğukta içer gelirim elimi ağzımı yüzümü yıkarım sigara hirkam var onu giyer başımı da kapatırım ama işte içmesek daha iyi olurdu cok üzgünüm bu konuda