Kızlar bebeğim 10 aylık doğduğundan beri banyo yapmayı çok severdi. Ama iki hafta önce hastalandı serum iğne falan derken kötü zamanlar geçirdi ondan sonra banyo yapmak istemesi ne zaman küvete koysak aşı da bile ağlamadığı kadar ağlamaya başlıyo geçer mi acaba bu durum bir de atak haftası var tabii