Beyza1iv Merhabalar bebeğim 4+12 günde hipp 4+ elmali tahıllı kaşık maması verdim bir kaç kere bugün vücudunda pütürler farkettim alerji gibi daha önce böyle bise yaşayan oldu mu nasıl geçti
gizemlili Beyza1iv çook erken kaşık mama ekmgıda için doktorunuz önerdiyse bilemem. O mamayı bebeğim 8 aylık oldu ama vermeye ben bile tereddüt edip henüz vermedim. İçeriğini araştıramadım çünkü elmalı sütlü diyor . İnek sütünü zaten 1 yaştan önce vermiyoruz malum
Beyza1iv Doktorumuz ayına uygun kaşık mamalarini verebileceğimizi söyledi bizde başladık devam sütünü ve memeyi reddediyor mecbur başladık yani anne memesini cok cok emiyodu da keyfi başlamadım yani
pofudukyanak Hipp içeriğini brğenmedim ben hero baby vermiştim ama keşke tahıl falan seçmek yerine meyve sebze püresi olanları verseydiniz. Hero baby +4 elma muz mesela sadece