Sibelssmn Kızlar oğluma kitap okurken gözüme tırnak attı kanlanma değil de çizik izi var kırmızı sizce geçer mi yoksa kalır mı 🥹
Melek11111 Sibelssmn bi ablamın başına geldi emzirirken bebeği çizik attı gözüne .Bi süre tedavi olmak zorunda kaldı doktora gidin mutlaka
Sibelssmn Nur2021 öyle mi dersiniz acaba eczaneye gitsem onlar da bi ilaç tavsiyesinde bulunur mu yarın göz doktoru bulamayabilirim
Nur2021 Sibelssmn doktor muayene etmeden kafaniza gore ilac kullanmayin derim, goz cok hassas sonucta
Durummmmm Sibelssmn şehir hastanesi varsa eğer gece acil de göz doktoru oluyor poliklinik bölümüne çıkıyorsunuz biz öyle yapmistik
Sibelssmn Melek11111 peki enfeksiyon veya batma var mıydı biliyor musunuz ben acile gittim onlar yoksa sorun yok dedi gönderdi siz yazınca korktum tekrardan