S_seylek60 ayyhh aynı biz 5 ay 18 günlüğüz gece çok sık kalkıyor hiç böyle olmazdı 3 4 aylıkken bile 2 kere kalkan bebem şimdi saat başı uykusuzluktan artık zombi ye dönüşecem yani değişk değişk huylara sahip oldu kimi zaman saat 3 de bir kalkıyor saatlerce uyutmaya çalışıyorum kimi zaman 5 de 6 da kalıyor önceden 10 11 lerde kalkan kızım şimdi 8 dedi mi uyanıyor ve çok hareketli uykusunda bile
Zaten meme reddi yüzünden yani 4 ay atağı yüzünden tekrar ayakta sallanmaya alışmak zorunda kaldı
Herşeyden hemen sıkılır hep kucakta zaten yarım yamalak uyuyorum bide gün içinde hep kucak iyice yoruluyorum yani
Ben de açmı diye düşünüyorum kilosuda iyi şükür mama mı versem geceleri ben de rahat uyusam diyorum bilemiyorum yani artık yorgunluktan ne yapacağımı şaşırıyorum 🤦🏻♀️
Birde siz kaç kilosunuz