Arkadaşlar az kaldı kafayı yemek üzereyim…🤯 Ya aşı dişlerimiz geliyor üstelik hep üst üste çıktı dişler kızım 1 yaş 20 günlük şu an ağzında çıkacaklar ile toplamda 12 diş var diyebilirim. Yani böyle olunca haliyle onu da çok yordu beni de 😕 O kadar huysuz ki hiç memnun olmuyor bir şey yemiyor doğru düzgün uyumuyor ve sürekli bana yapışık yaşamak istiyor sürekli meme istiyor🙇🏻♀️🙇🏻♀️Sizler neler yapıyorsunuz böyle durumlarda lütfen bana bir şeyler söyleyin zira çok yoruldum🤷🏻♀️