Aass valla canım benımde zorlu bır doğum surecı snrası sezaryen olmustum ilk zamanlar annemle uc uca pusetı tutmustum onda bıle dıkışlerım agrımıstı 4 aylık olduk hala pusetı kaldırmam zayıf bı ınsanım zaten artk kanguruya basladk cok rahat oldu ılk 6 ay kendıne dıkkat et tum sezaryenlilerden duydugum bu sende gene dıkkt et kndıne