Melis13 geçmiş olsun öncelikle iyiye gidiyor olmasına çok sevindim sağlıkla kavuşur evinize de birlikte dönersiniz inşallah 🙏 ben de yaşadım aynı durumu enfeksiyondan dolayı antibiyotik başlandı, antibiyotik tedavisi boyunca yoğun bakımda kaldı sonra emzirmeye başladım günde 3 kez gidiyordum emzirmek için emzirmeye başladıktan sonra memeyi kavrayabiliyor, emerken sorun çıkmıyorsa son tahlillerini yapıp bir kaç gün içinde çıkartıyorlar. Biz 16. gün taburcu olmuştuk. Şuan 5 buçuk aylık geçti o günler çok şükür 🙏