Buketmirac Merhaba anneler biz 4 ay 2 günlüğüz mama ile beslendiğimiz için doktor ek gıdaya başlatıyor ama nerden nasıl başlıcam bilemiyorum bizim gibi 4. Ayda ek gıdaya geçen varmı
Annebebek03 Buketmirac aynı anketi açtım 3 dk önce bugün ilk defa bende bebe bisküvisi verdim suyla eritip
Nslhn5561 Buketmirac ek gıdayı sadece mama ile beslendiği için mi başlattı doktor kilo aşımı vs nasıl ?
Nsrn1 Buketmirac yani katı gıdaya geçmesi için belli kriterleri var aslında. Bebeğin baş kontrolünü sağlayabilmesi gerekiyor. Doğum kilosunun 2 katının üstüne çıkması gerekiyor. 22 haftalık olması gerekiyor ve Bebeğin istemesi gerekiyor en önemlisi.
menek16 Annebebek03 işinize karışmak gibi olmasın ama bebe bisküvisi şekerli çok da saglıklı bi şey değil bebe kelimesi eklenerek şirinleştiriyolsr sadece ek gıdaya basladıysanız normal 3 gün kuralıyla yapın bence